Formularz odzyskiwania danych — obsługa wysyłkowa

Dzięki zgłoszeniu możemy zapewnić sprawną obsługę i szybką komunikację.
Otrzymasz krótką instrukcję wysyłki i numer zlecenia.

Gdy Twój nośnik trafi do nas, poinformujemy Cię i rozpoczniemy pracę z nośnikiem.

Wątpliwości, pytania? Zadzwoń: 533-534-538




Adres do wysyłek

Serwis Otako Patryk Mikołap
ul. Łagiewnicka 54/56 B501
91-463 Łódź
telefon: 533-534-538
email: bok@otako.pl

Kod naszego paczkomatu to: 
LOD15A – Łagiewnicka 54


Regulamin świadczenia usług.
Postanowienia ogólne.
Prawa, odpowiedzialność oraz oświadczenia.
  • Niniejszy regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług przez firmę Serwis Otako — Odzyskiwanie danych, Patryk Mikołap z siedzibą w Łodzi na ul. Łagiewnicka 54/56 budynek B, lokal 501 (zwaną dalej Zleceniobiorcą).
  • Zleceniodawca potwierdza, że nośnik oraz zawarte na nim dane są jego własnością lub ma prawo nimi zarządzać.
  • Zleceniodawca wyraża zgodę na zdiagnozowanie przesłanego nośnika danych oraz próbę ich odzyskania.
  • Zleceniobiorca wyłącza udział swoich przedstawicieli w jakichkolwiek roszczeniach zleceniodawcy wobec osób i firm trzecich, wynikających pośrednio lub bezpośrednio z otrzymanych wyników diagnozowania, lub odtwarzania danych.
  • Zleceniobiorca zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej i nieudzielania informacji osobom trzecim na temat zlecającego oraz zlecenia bez zgody Zlecającego.
  • Na życzenie Zleceniodawcy, Zleceniobiorca może podpisać indywidualną klauzulę zastrzeżenia i ochrony danych.
  • Serwis Otako zobowiązuję się do podjęcia czynności z należytą starannością, wiedzą, doświadczeniem i użyciem specjalistycznego sprzętu.
  • Serwis Otako nie gwarantuje odzyskania wszystkich informacji z nośnika.
  • Koszt transportu ponosi Zleceniodawca w wysokości 25 zł brutto (może się różnić w zależności od gabarytów, wartości i ubezpieczenia).
  • Zleceniobiorca może również zamówić swojego kuriera do wysyłki.

Diagnoza i analiza możliwości odzyskania danych

  • Zleceniobiorca oferuje tryby diagnozy:
    • Standardowy: diagnoza wykonywana według kolejności przyjętych zleceń. Czas realizacji bez gwarancji czasowych, zazwyczaj do 7 dni roboczych.
    • Przyspieszona analiza: pominięcie kolejki i szybkie sprawdzenie możliwości zazwyczaj 1-24 godziny robocze.
    • Ekspresowy: jak wyżej jednak dotyczy godzin dobowych (niezależnie od dnia tygodnia czy również poza normalnymi godzinami pracy Zleceniobiorcy).
    • Koszt diagnozy określony jest na stronie cennik: https://otako/cennik-odzyskiwania-danych.
  • Serwis Otako w skomplikowanych przypadkach lub w razie niemożliwości nabycia niezbędnych do jej wykonania części, podzespołów lub technologii, może wydłużyć czas wykonania diagnoza ponad określony w zleceniu.
  • Zleceniobiorca wyraża zgodę na ingerencje w nośnik w warunkach laboratoryjnych w celu podjęcia diagnozy i próby odzyskania danych.
  • Serwis Otako zastrzega sobie prawo do pobrania przedpłaty na zakup nośników potrzebnych do przeprowadzenia diagnozy.
  • Serwis Otako zastrzega sobie możliwość odstąpienia od wykonania zlecenia bez podania przyczyny.
  • Wszelkie działania Serwisu Otako dotyczące procesu diagnozy, odtwarzania danych oraz narzędzi stanowią tajemnicę handlową i nie podlegają ujawnieniu.

Odzyskiwanie danych

  • Zleceniodawca podejmuje decyzję o odzyskiwaniu danych po otrzymaniu wyników diagnozy.
  • Kopia danych zleceniodawcy jest przechowywana przez okres 7 dni roboczych od daty poinformowania o możliwości ich odbioru.
  • W szczególnych przypadkach dane mogą być przechowane dłużej, wówczas zleceniobiorca będzie uprawniony do naliczenia dodatkowej opłaty za przechowanie danych.
  • Kwota będzie naliczana w wysokości 10 zł brutto za każdy dzień magazynowania. Jeżeli kwota magazynowania przekroczy wartość sprzętu, zostanie on zutylizowany.
  • Kopia danych jest bezpowrotnie niszczona po upływie 7 dni od daty przekazania ich zleceniodawcy.
  • W przypadku nieodebrania nośnika przez 30 dni od daty poinformowania zleceniodawcy o wyniku diagnozy, o odzyskaniu danych lub rezygnacji z usługi odzyskiwania danych zleceniodawca zostanie obciążony kosztami magazynowania urządzenia przekazanego na procedurę odzysku.
  • Ze względu na ochronę własności intelektualnej i technik odzyskiwania danych, zleceniodawca zgadza się na przekazanie uszkodzonego nośnika po odzyskaniu danych na własność Serwisu Otako, jeśli zmieniano jakiekolwiek komponenty wewnętrzne lub ingerowano w strefę serwisową.
  • W przypadku konieczności zwrócenia nośnika zleceniodawca zobowiązuje się ponieść koszt przywrócenia go do stanu sprzed odzyskiwania danych w wysokości 615 zł brutto.
  • W przypadku niepowodzenia odzyskiwania danych nośnik zostaje zwrócony bez opłat.
  • Odzyskane dane zostaną nagrane na wybrany nośnik wskazany przez zleceniodawcę.
  • Zlecający oświadcza, iż zapoznał się z regulaminem i zna procedurę współpracy, sposób ustalania ceny oraz wyraża zgodę na wystawienie za wykonaną usługę faktury VAT lub imiennego dokumentu sprzedaży bez jego podpisu.
  • Płatność za usługę należy uregulować najpóźniej w dniu odbioru lub przed odesłaniem danych.
  • Dostępne metody płatności dla zleceń wysyłkowych: przelew bankowy, BLIK — przelew na numer telefonu.
    • Nie wysyłamy paczek za pobraniem.
  • Dostępne metody płatności dla zleceń odbieranych w siedzibie firmy: gotówka, karta płatnicza, przelew bankowy, BLIK — przelew na numer telefonu.

Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za:

  • Legalność danych oraz programów znajdujących się na powierzonych przez zleceniodawcę nośnikach
  • Uszkodzenia nośników spowodowane awariami lub wadami ukrytymi mogącymi ujawnić się podczas diagnozy, lub i procesu odzyskiwania danych oraz za uszkodzenia dokonane przez osoby i firmy trzecie⁣.
  • Zniszczenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem nośnika na czas transportu lub spowodowane przez firmy transportowe w drodze do Zleceniobiorcy.
  • Utratę gwarancji lub rękojmi w przypadku ingerencji w powierzony nośnik danych w celu wykonania usługi.
  • Defekty ukryte nośnika, które mogą ujawnić się podczas prac, ani za pogorszenie stanu nośnika podczas przeprowadzanych działań.
  • Nie ponosimy także odpowiedzialności za utratę gwarancji i rękojmi na nośnik.
  • Brak możliwości odzyskania danych.
  • W przypadku możliwości odzyskania danych i rezygnacji z usługi, Zleceniobiorca nie gwarantuje, że będzie możliwe odzyskanie danych drugi raz.

Ustalenia końcowe

  • Powyższe warunki świadczenia usług zostały sporządzone zgodnie z przepisami prawa obowiązującego na terenie RP.
    Wszelkie spory, które nie mogą być rozstrzygnięte polubownie, należy rozstrzygać w sądzie właściwym dla siedziby Zleceniobiorcy.