Obsługa wysyłkowa w naszym laboratorium odzyskiwania danych w praktyce.
Prosimy o wypełnienie formularza zlecenia, podanie danych kontaktowych,
następnie w opcjach wysyłki są dwie opcje:
Wysyłka własna
We własnym zakresie należy przesłać paczkę na adres naszego laboratorium lub do naszego paczkomatu.
Wszelkie szczegóły otrzymasz w wiadomości email po wypełnieniu formularza.
Zamówienie etykiety do paczkomatu
Podajesz numer swojego paczkomatu w formularzu.
My generujemy list przewozowy i wysyłamy etykietę na email.
Opłata za paczkomat jest już zrealizowana przez nas.
Nośnik należy spakować w pudełko/karton oraz nakleić list przewozowy.
Następnie podejść do paczkomatu, zeskanować kod kreskowy z etykiety na paczce i wówczas otworzy się skrzynka, do której wrzucamy paczkę.
Zwykle na drugi dzień jest w naszych rękach.
Jest to najszybsza i najbardziej wygodna opcja dostarczenia nośnika.
Nie tracisz czasu na jeżdżenie do punktu nadawania przesyłek i w każdej wolnej chwili po drodze można nadać przesyłkę.
Etykieta jest ważna przez 30 dni, więc nie musisz nadawać paczki od razu.
Gdy już otrzymamy przesyłkę
Powiadomimy cię w wiadomości email oraz SMS gdy tylko nośnik do nas dotrze.
W mailu również będzie zawarty unikalny link do panelu klienta gdzie można sprawdzać stan zlecenia.
Następnie przeprowadzamy bezpłatną analizę i prześlemy diagnozę wraz z wyceną zlecenia.
Zawsze dążymy do przedstawienia listy plików z zawartością na nośniku, tak aby klient był pewny, że wie, za co płaci.
Po akceptacji warunków przystępujemy do pracy i odzyskujemy dane.
W przypadku dysków uszkodzonych mechanicznie lista nie zawsze może być udostępniona na tym etapie.
Jak przekazujemy odzyskane dane?
Odzyskane dane możemy „oddać” w zależności od preferencji:
- Dołącz do przesyłki nośnik do skopiowania danych (dysk lub pendrive).
- Zamówić z dowolnego sklepu internetowego na nasz adres (do ustalenia w trakcie zlecenia).
- Zakupić nowy nośnik u nas (do ustalenia w trakcie zlecenia)
- Do 30 GB jesteśmy w stanie bezproblemu udostępnić do natychmiastowego pobrania.
Kopie odzyskanych trzymamy przez okres 10 dni roboczych od momentu odebrania paczki.
Dane domyślnie szyfrujemy BitLockerem lub VeraCrypt, a hasło przekazujemy w wiadomości mailowej oraz w panelu klienta do obsługi zleceń.
Jeśli wyraźnie nie chcesz żadnego szyfrowania, to oczywiście się dostosujemy :).